player
15 Yorum
(4 / 5) Toplam Oy : 708
1 İzlenme

Haber listemize kayıt olun, her gün eklenen diziler mailinize gelsin ve ilk siz izleyin! TIKLAYIN!

SIZ DE BAGIS YAPIN

İzleyiciYorumları

Tüm Yorumlar

ÜzgünMutluMutluMutluGüleçMutlu

  • naz *

    naz *. 1 yıl önce demiş ki;

    dean deli kadire dönmüş sam'se özürlü gibiydi sonra dean'nin helikopterim var demesi çekimler hepsi çoook güzeldi yerlere yattım gülmekten ama cas'se ne yaptınız ya garibim ha bire twit atıyo sonra minnoşlar gibi çıglık falan tşkler en çok güldügüm bölümlerdendi

  • Trnc

    Trnc. 2 yıl önce demiş ki;

    Çok eğlenceli bir bölümdü. Spoiler i�erir! [G�ster]

    Çekimde Sam'in elini kolunu nereye koyacağını bilememesi öldürdü beni gülmekten... Sanırım yazarlar yönetmen filan 6 yılın acısını çıkarmışlar birazda biz oynayalım demişler. Birde kendi ölüm sahnelerini çekmişler. Bu bölüm çekim sırasında çok eğlendiklerine eminim.

    [Gizle]

  • gsm_lee

    gsm_lee. 2 yıl önce demiş ki;

    sahne çekimlerindeki rollerine samın havaya bakmasına gülmekten öldüm yıkıldım bu zamana kadar 6. sezona kadar olan tüm bölümlerde en komik içerik bu bölümde vardı bence castielin tripleri twet atması falan çok komikti
    teşekkürler diziport

  • edj5426

    edj5426. 2 yıl önce demiş ki;

    harika bir bölümdü

  • berfin_1903

    berfin_1903. 2 yıl önce demiş ki;

    çk güzeldi.casin çığlıklaı ve hareketleri süperdi.cass olmasa dizi komik olmazdı herhalde.

  • nabruk

    nabruk. 2 yıl önce demiş ki;

    cass gerçek hayatında bu kadar feminense büyük hayal kırıklığı diyorum...

  • zeyzes

    zeyzes. 2 yıl önce demiş ki;

    dean ve sam gerçek hayatta küsler mi?

  • angeL.

    angeL.. 2 yıl önce demiş ki;

    Yok artık yaaa öldüm gülmekten Kamera dışında her yere bak dediğinde havaya bakması Cass'de ne çok tweet'te takılıyor Ayrıca o ağır çekim neydi öyle yaa Spoiler i�erir! [G�ster]

  • angeL.

    angeL.. 3 yıl önce demiş ki;

    Spoiler i�erir! [G�ster]

    Yok artık yaaa öldüm gülmekten Kamera dışında her yere bak dediğinde havaya bakması Cass'de ne çok tweet'te takılıyor Ayrıca o ağır çekim neydi öyle yaa

    [Gizle]

  • WhatTheHell

    WhatTheHell. 3 yıl önce demiş ki;

    Hahahaha cidden çok komikti Bu arada Misha bu bölümde yazdığı bütün twitleri gerçekten yazmış https://twitter.com/mishacollins -en aşağıda, "more"a basın-

  • orchun35

    orchun35. 3 yıl önce demiş ki;

    bi supernatural bölümü izleyipte bu kadr güleceğim hiç aklıma gelmezdi gerçekten ii bi bölümdü değişiklik oldu herkes için

  • evenstar

    evenstar. 3 yıl önce demiş ki;

    castiel e gülmekten öldüm ya süperdi twitleri

  • 0tt0

    0tt0. 3 yıl önce demiş ki;

    roll yapmak başarılı roll yapamamayı yapmak dahada başarılı dean adamımsın )

  • pet

    pet. 3 yıl önce demiş ki;

    bölece kamera arkasınıda izlemiş olduk süperdi çok hoşuma gitti

  • pınar

    pınar. 3 yıl önce demiş ki;

    FAZLA KOMİK DEGİLDİ AMA GÜZELDİ.ACEP NORMAL HAYATLARINDA JARED IN EVİ O MU O ZAMAN OHA DERİM YANİ.BU ARADA EÅžİ CEN COK CİRKİN HİÇ YAKIŞMIYOR ZEVKSİZMİŞ JARED.ANCAK JENSEN NIN EVİNİ G֖STERMEDİLER NEDEN ACABA????
    CASS DE CİZİK ATTIRDI KARİZMAYA.TWITER CI Bİ MANYAK OLMUŞ
    Bİ ARA MAGAZİNE DÜŞMÜŞTÜ KÜSLER KONUŞMUYOLAR DİYE ONU DA Tİ YE ALMIŞLAR
    GERCEKTENDE BU DİZİDEN TRİLYON G֖TÜRDÜLER Mİ?
    Bİ ANLAMDA ALDIKLARI PARAYI İFŞAA ETMİŞLER PEK YAKIŞMAMIŞ SONUÇ DÜNYANIN COK BÜYÜK BİR COGUNLUGU AÇ