player
15 Yorum
(4 / 5) Toplam Oy : 2314
1 İzlenme

Haber listemize kayıt olun, her gün eklenen diziler mailinize gelsin ve ilk siz izleyin! TIKLAYIN!

SIZ DE BAGIS YAPIN

İzleyiciYorumları

Tüm Yorumlar

ÜzgünMutluMutluMutluGüleçMutlu

  • DieKing

    DieKing. 2 yıl önce demiş ki;

    tamam kitabını okumak filmini izlemekten daha eğlenceli geldi bi anda dizisi testere gibi bişeee!!

  • stark_10

    stark_10. 2 yıl önce demiş ki;

    Spoiler i�erir! [G�ster]

    kraliçe ikiziyle mi beraber olduuu inanamıyorummmm=o

    [Gizle]

  • thesquealer

    thesquealer. 2 yıl önce demiş ki;

    Kuzey kızlarını bende beğendim

  • akhmenrah

    akhmenrah. 2 yıl önce demiş ki;

    Yahu bu dizinin nesini beğendiniz anlayamıyorum. Eski çağ film ve dizilerine bayılırım ama bu dizide aksiyon diye birşey yok. Dallas gibi... Valla ilk 5 bölümü izledim artık dayanamıyorum ruhum sıkıldı, izlemeyeceğim.

  • entaroladun

    entaroladun. 2 yıl önce demiş ki;

    eh işte...

  • AYFR

    AYFR. 2 yıl önce demiş ki;

    ay inanmıyorum yaa...

  • quiEt123

    quiEt123. 2 yıl önce demiş ki;

    Anlayamadığım Bir Yer Var Biriniz Cevaplayabilir misiniz ? Bu İlerde Kral Olan Sarışın Oğlan Kraliçe İle O Sarı uzun Saçlı Adamın Oğlu Ama Onlar Kardeşlermi Yoksa O mu öyle Tanıtıyor Çünkü Cüce Olan Kraliçeyede O Adamada Kardesim Diyor Anlamadım Yani Kardes Kardesemi Dayıyo Noluyo.....

  • gzmnz

    gzmnz. 2 yıl önce demiş ki;

    adama bak yaaa attı çocuğu aşşağıyaaaaa!!!!!!!!!!!!

  • dioperer

    dioperer. 2 yıl önce demiş ki;

    canoş cogg güzelmiş dediğin kadar varmış ama merlin daha güzel

  • iyerlikaya

    iyerlikaya. 2 yıl önce demiş ki;

    Spoiler i�erir! [G�ster]

    yorumlarda gördüğüm için soruyorum ilk parça da play'e tıkladıktan sonra o parçanın sonunda diğer parçaya geçişler otomatik olmamaktadır.. Bilgilendirirseniz sevinirim.

    [Gizle]



    __________
    Admin Notu : internet explorer dışında bir tarayıcı kullanın lütfen.

  • shadowisis

    shadowisis. 2 yıl önce demiş ki;

    kitapta daenerys 13 yaşında evlenıyo

  • burakcu__

    burakcu__. 2 yıl önce demiş ki;

    source file not found hatası alıyorum admin düzeltebilirmisin rica etsem ? izleyemiyorum


    __________
    Admin Notu : Yoğunluktan kaynaklı olarak bu hatayı almışsınız.Lütfen çerezleri silerek tekrar deneyin veya farklı bir tarayıcı deneyin.

  • sosyalbilgiler

    sosyalbilgiler. 2 yıl önce demiş ki;

    tek parça halinde nasıl izleyebilirim

    __________
    Admin Notu : ilk parçaya play'e tıkladıktan sonra bekleyin geçişler otomatik olacak.

  • mehmethan1903

    mehmethan1903. 2 yıl önce demiş ki;

    çok güzel bi dizi izlenmeye değer başlıyalım bakalım

  • zagorht

    zagorht. 2 yıl önce demiş ki;

    izlemeyen çok şey kaçırır. mükemmel bir eski çağ filmi.