player
15 Yorum
(4 / 5) Toplam Oy : 1877
1 İzlenme

Haber listemize kayıt olun, her gün eklenen diziler mailinize gelsin ve ilk siz izleyin! TIKLAYIN!

SIZ DE BAGIS YAPIN

İzleyiciYorumları

Tüm Yorumlar

ÜzgünMutluMutluMutluGüleçMutlu

  • Dudiş

    Dudiş. 2 yıl önce demiş ki;

    Spoiler i�erir! [G�ster]

    Juliet işe yaradı dedi, belli ki yaramış da uçak düşmeden devam etti. Ama neden hala adadalar

    [Gizle]

  • tutkugorkem4

    tutkugorkem4. 2 yıl önce demiş ki;

    1,2,3 sozondan aldıgım kadar zewkli deildi ama çok güzel 2 bölümdü

  • uygark

    uygark. 2 yıl önce demiş ki;

    karma karışıkoldu yaa.. dizi iyice XXXXXLarç BİLİMKURGU dizisi oldu nede güzel 1. sezon vardı , bukadarda abartı olmazkii yaaa ( bu ada mu adasımı acaba ..teoriyede uyuyo)

  • sadriye85

    sadriye85. 2 yıl önce demiş ki;

    6. sezona kadar adeta bir solukta izledim ve hiç bir video da sorun yaşamadım ancak bu sezona geldiğimde takıldım ne yazık ki... bundan sonraki bölümler açılıyor mu bilmiyorum açıkçası bu iki bölümü izlemeden diğerlerine de geçmek istemiyorum lütfen ilgilenirseniz süper olucak bi çok kişi aynı sorunu yaşıyor sanırım ama partlar bozulduğunda geri dönüp düzeltmiyorsunuz anladığım kadarıyla. bi çok güzel diziye burdan ulaşıyorum bunun içinde sonsuz teşekkürler ama izlemek isteyipte izleyemediğim eski diziler var bozulmuş ve geri dönülmemiş düzeltikmek için. lost daha çok yeni en azından buradaki sorunla ilgilenseniz bi çok kişiyi mutlu ediceksiniz şimdiden ilginize tşklr...

  • mufaz

    mufaz. 3 yıl önce demiş ki;

    sayın admin 6.sezona bakarmısınız izlenmiyo lütfen tekrar yükleme yapın

  • dilaraFB

    dilaraFB. 3 yıl önce demiş ki;

    fena degıl......

  • dag

    dag. 3 yıl önce demiş ki;

    yardım edecek aarkadaş yok mu
    nasıl izleyebiiriz

  • BLUESMAKER

    BLUESMAKER. 3 yıl önce demiş ki;

    Bendede aynı problem var ''Source file not Found, please contact to wabsite administrator '' diyor

  • dag

    dag. 3 yıl önce demiş ki;

    6.sezon nenden açılmıyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

  • aysegulkil

    aysegulkil. 3 yıl önce demiş ki;

    madem bu tapınak sayidi canlandırdı. julieti niye buraya getirmediler??????

  • dolunayin_oglu

    dolunayin_oglu. 3 yıl önce demiş ki;

    Bu Kate gerizekalı ya. Çarlide de aynısını yapmıştı. İlk yardım yaptırmamıştı, ama Jack vurarak kurtarmıştı onu. Sayyide de yaptırmadı gerizekalı kadın

  • uluhuseyin

    uluhuseyin. 3 yıl önce demiş ki;

    1. ve 2. bölümlerde 2 dakika gösterip kalıyor.Bütün parçalarda böyle.düzeltilebilirnir mi?teşekkürler.

  • busesu

    busesu. 3 yıl önce demiş ki;

    tam ekran açılmıyor

  • zynb13

    zynb13. 3 yıl önce demiş ki;

    Spoiler i�erir! [G�ster]

    way be demek adadaki şifanın kaynağı tapınaktaki suymuş. adam elini kesip suya sokunca iyileşmesi gerekiyodu. o toz da siyah dumanı engelliyo tapınağın her tarafına döktüler. john lock u zaten sevmezdim şimdi bi de onun suretinde siyah dumanı görünce iyice gıcık oldum ya.
    juliete yazık oldu. tam da sawyer ın aştan yana yüzü gülmüşken...

    uçaktaki sahnelere gelince... bakalım neler olacak da o duruma gelecekler. acaba flashback mi? yok yok kesin flashforward dır, hatırlamıyolar birbirlerini. acaba yine mi geçmişe dönecekler, yoksa geçmiş mi değişecek...
    bakalım...

    sürükleyici...
    tabi anlayarak izleyene!

    [Gizle]

  • azshara

    azshara. 3 yıl önce demiş ki;

    Gercekten cok etkileyici bir dizi umarım izlemeyen herkes tamamını izleme fırsatı bulur.