player
15 Yorum
(4 / 5) Toplam Oy : 1099
1 İzlenme

Haber listemize kayıt olun, her gün eklenen diziler mailinize gelsin ve ilk siz izleyin! TIKLAYIN!

SIZ DE BAGIS YAPIN

İzleyiciYorumları

Tüm Yorumlar

ÜzgünMutluMutluMutluGüleçMutlu

  • öhüöhüöhü

    öhüöhüöhü. 2 yıl önce demiş ki;

    ilk bölüm çok iyiydi 2. sezonunun olmayacağını bilmek sanırım daha fazla tadını çıkarmaya çalışmama sebep oluyor

  • kedielif

    kedielif. 2 yıl önce demiş ki;

    çok beğendm heyecanlı bi dizi

  • AYFR

    AYFR. 2 yıl önce demiş ki;

    dizi ilgimi cekmeyi basardıı vallaa güzelmişşş tşklerrr

  • Gzd-07

    Gzd-07. 3 yıl önce demiş ki;

    Çok övülmüş.. Merak ettim bakalım güzelmiymiş gerçekten

  • Gzd-07

    Gzd-07. 3 yıl önce demiş ki;

    Çok övülmüş.. Merak ettim bakalım güzelmiymiş gerçekten

  • mlkzng

    mlkzng. 3 yıl önce demiş ki;

    çok güzel bır dzı. 1 sezon kalmamalıydı.

  • vsuk

    vsuk. 3 yıl önce demiş ki;

    bu diziyi cok ovduler ins haklilardir

  • bdevil

    bdevil. 3 yıl önce demiş ki;

    farklı bir konu ve ilgi çekici, bi dahaki bölümde ne olacak acaba dedirtiyor insana. merakla ve sabırsızlıkla dizinin sonuna kadar izliyeceksiniz. 2. sezonu iple çekiyorum

  • neşka

    neşka. 3 yıl önce demiş ki;

    bölümler 1dk sonra kapanıyo ilgilenirmisiniz acaba

  • epsil_on

    epsil_on. 3 yıl önce demiş ki;

    süper bi diziymiş bu. ilgi çekici

  • nurrrr

    nurrrr. 3 yıl önce demiş ki;

    ilk bölüme göre süper ilgi çekiyo

  • supernaturaldean67

    supernaturaldean67. 3 yıl önce demiş ki;

    inş. güzel çıkar

  • ervamert

    ervamert. 3 yıl önce demiş ki;

    Harikaymış yaa Teşekkürler

  • trados

    trados. 3 yıl önce demiş ki;

    İnsanlar dosyalar gibi değil sinek gibi düştüler hahaha Çok komik bir çeviri hatası

  • hakan-omar

    hakan-omar. 3 yıl önce demiş ki;

    muthiş