player
15 Yorum
(4 / 5) Toplam Oy : 633
1 İzlenme

Haber listemize kayıt olun, her gün eklenen diziler mailinize gelsin ve ilk siz izleyin! TIKLAYIN!

SIZ DE BAGIS YAPIN

İzleyiciYorumları

Tüm Yorumlar

ÜzgünMutluMutluMutluGüleçMutlu

  • sharmante

    sharmante. 2 yıl önce demiş ki;

    Şimdi ayıkla pirincin taşını bakalım Dex reyis

  • gon3a

    gon3a. 2 yıl önce demiş ki;

    yakışıklı katil Dexter Morgan

  • Q7KALP

    Q7KALP. 3 yıl önce demiş ki;

    bi katil ancak bu kadar mükemmel olabilir

  • korhan4045

    korhan4045. 3 yıl önce demiş ki;

    sezibirin Losttan başka dizi izlemediğini tahmin edebiliyorum

  • onür

    onür. 3 yıl önce demiş ki;

    kanserdi bu noldu son durum ne..başlıcak mı dizi

  • laudable

    laudable. 3 yıl önce demiş ki;

    favori katilim yeniden izlemeye başlamıştım 2. sezona geçtm iki gnde tşkrler.

  • meister07

    meister07. 3 yıl önce demiş ki;

    yaaa eren sen bozma sinirlerini kardesim ya kendini bilmez saf bu dexter işte! dedim kac kere senin ewinde kuwetin akün yokmu die ama anlamıoki! tutturmus bi cop poseti bulun bana denize atıcam ben falan filan! sen takma onları bi cacıkdan haberleri yok ((:

  • hilarygs

    hilarygs. 3 yıl önce demiş ki;

    1. seoznun alt yazısı süperdi ama bu alt yazı hiç iyi dil 1. çok küçük 2. ne dil. hem yazıyı okuyum hem seyretmek imkansız gibi br şey admin dikkate alırsan sevinirim yeniden ykleme yaparken ..

  • mrti14

    mrti14. 4 yıl önce demiş ki;

    eren41 in yazdıkları internette küçük bir aramayla bulunuyor.Bunlar en bilindik şeyler.Daha dehşet verici bilgiler var internette.Bu tarz şeyleri bilmek için üniversite okumanıza gerek yok "Google" "Facebook" "Msn" bunlar bir katil için fazlasıyla yeterli Ayrıca okadar asit almak zaten büyük şüphe uyandırır.Aküdende odenli asit elde edemezsiniz.Okadar asit sizi hemen yakalatır. Sanki kendisi bir okadar insanı öldürmüşte birde dexteri yorumluyor bkz(cahil,artist,gereksiz)

  • melinda97

    melinda97. 4 yıl önce demiş ki;

    eren arkadaşımız kimya mı okuyor yoksa kriminal da mi çalışıyor bu kaadar bilgiyi nerden bildiğini merak ettim doğrusu

  • nemesis4011

    nemesis4011. 4 yıl önce demiş ki;

    harika dizi yaaa, her bölümünü zevkle izliyorum. Dexter 2.sezonda cok değişti. içinde merhamet duygusu gibi şeylermi uyanmaya başladı nedir? Bakalım görecez, ne olacak dexter ın kaderi? Bu arada burda yorum yapan bazı arkadaslarda dexter dan asagı değil!

  • eren41

    eren41. 4 yıl önce demiş ki;

    cesetleri yoketmenin en guvenceli ve iz birakmayan sekli batarya asiti ile yapilir evinizde banyo kuveti olan evlerde cesedi 8 parcaya boldukten sonra 100 litre kimya asiti veyada aku asiti ilede olabilir 85 kilo bir cesedin yok olma suresi 1 bucuk ile 2 saat arasinda degisir islem uygulandiktan sonrada kuvet bosaltilir ve sprit dedigimiz bir madde ile temizlenerek yikanir..yikandiktan sonrada.amonyak dedigimiz sivi manedeyi puskurtme sisesi ile kuvetin icine puskurtulur 1 litre amonyakta kuvetin deligine bosaltilir ete veyeda kana bulastiktan sonra polis dna testi alamaz zaten asitin icinde et ve kemikler sadece mikroskopla gorebilecegimiz bir hale gelir_



    dizide cesetleri bulunan dexterın o kadar iyi bir seri katil olmadıgını gosterıyor.

  • bugraakar

    bugraakar. 4 yıl önce demiş ki;

    ya bu dexter karizmayı çizdirdi iyice.çok hata yapmaya başladı..

  • archimuge

    archimuge. 4 yıl önce demiş ki;

    BU dizi 10 numara.İzleyin hak vereceksiniz...

  • formesor

    formesor. 5 yıl önce demiş ki;

    bakalim ne olcak dün 1. ezonu bitrdim sabah 5 den aksam 12 ye akdar sürdü arkadaş öersi ilk sezon bnei büyüledi cok etkilendim süper dizi ama izledgim bir diiz daha var "rescue me" ancak burda yok teşke olsa ve onun da kaçridgim bölümlerini izlesem tnt de verilen bu dizi bence cok ilgi ceker yöneticiler yazdıgım maillere diakt etmio glaiba blek iburda ses bulur gende dizi port en iyisi :P